فرانسه: جنگ غزه باید متوقف شود

فرانسه: جنگ غزه باید متوقف شود

به گزارش نکستونز به نقل از رویترز، نماینده دایم فرانسه در سازمان ملل نسبت به فاجعه انسانی در غزه هشدار داد.

«نیکلاس دی ریویر» نماینده دایم فرانسه در سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد که وضعیت انسانی در نوار غزه کاملاً فاجعه بار است.

به گزارش نکستونز نماینده دایم فرانسه در سازمان ملل تاکید کرد: ما به یک آتش بس فوری و پایدار در نوار غزه نیاز داریم. ما از نوامبر این درخواست را داده ایم. چنین آتش بسی امکان ارسال گسترده کمک های بشردوستانه را فراهم می کند و از غیرنظامیان محافظت می کند.

دی ریویر افزود که وضعیت انسانی در نوار غزه کاملاً فاجعه بار است. همانطور که دبیرکل امروز گفتبسیاری از غیرنظامیان فلسطینی از گرسنگی و بیماری رنج می برند. این یک بلای طبیعی نیست که ما در مورد آن صحبت می کنیم. این یک جنگ است و اکنون باید متوقف شود.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرانسه: جنگ غزه باید متوقف شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرانسه: جنگ غزه باید متوقف شود"، کلیک کنید.