ورود اولین نمونه ون تاکسی و اتوبوس چینی از فردا به کشور

سخنگوی شهرداری خبرداد

ورود اولین نمونه ون تاکسی و اتوبوس چینی از فردا به کشور

محمدخانی گفت: قرارداد تکمیلی ناوگان حمل و نقل برقی با شرکت های تولیدکننده چینی منعقد شده که اولین نمونه ها فردا وارد کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، نشست خبری تشریح برنامه های شهری با حضور عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری و نادعلی سخنگوی شورای شهر در باغ نگارستان برگزار شد.

عبدالمطهر محمدخانی تاکید کرد: از روز اول که وارد مجموعه شهری شدیم حمل و نقل مساله ما بود، ناوگان ون را در حالی تحویل گرفتیم که صد در صد فرسوده بود، اما در خصوص 1402 باید بگویم هنوز تلاش های ما به سرانجام نرسیده اما در قیاس با گذشته اتفاقاتی رخ داده است در قیاس با چهارسال قبل بیش از سه برابر اتوبوس نو به ناوگان اضافه کردیم.

وی افزود: در سال جاری اتفاقات بزرگی افتاده است که قابل توجه بوده. در حوزه اورهال قطار مترو اتفاقاتی را رقم زدیم، خبر خوب جدید در این حوزه انعقاد قرارداد تکمیلی ناوگان حمل و نقل برقی با شرکت های تولیدکننده چینی بوده که اولین نمونه ها فردا وارد کشور خواهند شد، ابتدا اعضای شورای شهر از خودروها  بازدید خواهند داشت و بعد اهالی رسانه.

محمدخانی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با این فرآیند و همکاری بانک مرکزی انشالله از اردیبهشت و خرداد ورود این تاکسی اتوبوس و ون را در شهر شاهد باشیم. 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ورود اولین نمونه ون تاکسی و اتوبوس چینی از فردا به کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ورود اولین نمونه ون تاکسی و اتوبوس چینی از فردا به کشور"، کلیک کنید.