اجراهای ویژه «راهنمای جامع هیولا شدن» در هامون 

اجراهای ویژه «راهنمای جامع هیولا شدن» در هامون 

به گزارش خبرگزاری نکستونز،به نقل از روابط عمومی این نمایش، درباره زندگی واقعی کریستوفر واتس است که با فرم اجرایی اکسپرسیونیستی طراحی شده است.
متن این نمایش را سهاب محبعلی نوشته که پیش از این آثاری چون «غارنشینان»، «بی دیواری»، «شب جنایتکاران»، «آیورا» و «موشمرگی» را به عنوان کارگردان روی صحنه برده است.
این نمایش دارای یک پیوست روانشناختی است که در تعامل با مخاطب شکل می گیرد تا درام بتواند از نقطه نظر شناختی همراه تیم اجرا در مسیر روایت قرار بگیرد.
در این نمایش «محمدرضا حسن زاده»، «مینا شجاعیان»، «شقایق عزیزی»، «نیلان نکویی»، «نغمه احمدی»، «محمدرضا داوودی» «بهزاد ناجی»، «پرنیا عسگری»، «نسیم حقیقت»، «فرانک ظاهری» ، «مبینا فلاح»، «سارا لطفی»، «فاطمه فیاضی» به ایفای نقش پرداخته اند.

همچنین در نمایش «راهنمای جامع هیولا شدن» سارا مقدم؛ دستیار کارگردان، گندم پورنورام؛ منشی صحنه و دستیار کارگردان، زهره صمغ آبادی؛ طراح گریم، شهاب شریفی؛ طراح صحنه، فرانک ظاهری، طراح حرکت، حامد شریفی؛ طراح پوستر، امین قهرمانی؛ ساخت تیزر ، و محمدرضا وفایی و انسیه پولادزاده به عنوان مشاور روانشناختی حضور دارند.
این نمایش از 10 اسفندماه از ساعت 19 در تیاتر هامون روی صحنه می رود.

22057

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجراهای ویژه «راهنمای جامع هیولا شدن» در هامون " هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجراهای ویژه «راهنمای جامع هیولا شدن» در هامون "، کلیک کنید.