واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین

واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین

گروه اندیشه: الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، و صاحب امتیاز و مدیرمسیول روزنامه اعتماد به برخی حواشی و دروغ پردازی ها پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری نکستونز به نقل از اعتماد آنلاین، الیاس حضرتی تاکید کرد: در چند روز گذشته صفحه ای تلگرامی با عنوان «خیانت خواص» مطلبی سراسر کذب را با گفت وگوی (انجام نشده) اینجانب (الیاس حضرتی) و جناب آقای دکتر محمدمهدی مجاهدی در خصوص بیانیه 110 نفر منتشر کرده است. ضمن تکذیب اصل و فرع این مطلب سراسر دروغ، تاکید دارم که سالهاست توفیق زیارت و حتی گفت وگوی تلفنی با ایشان را نداشتم. اگر چه در طول همین ایام، آرا و اندیشه های ایشان را در نشریات و رسانه ها دنبال می نمودم. بنابراین آنچه مشخص است دروغ پردازی جاعلان این خبر و نیت ناپاکشان است.

216216

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین"، کلیک کنید.