گشایش دفتر یادبود شهادت رییس جمهور و همراهان در سفارت ایران در اتریش

گشایش دفتر یادبود شهادت رییس جمهور و همراهان در سفارت ایران در اتریش

دفتر یادبود شهادت رییس جمهور و همراهانش در سانحه سقوط بالگرد در سفارت ایران در اتریش گشایش یافت.

به گزارش نکستونز، در ساعات نخستین گشایش دفتر یادبود شهادت رییس جمهور و همراهان در سفارت ایران در اتریش، معاون وزیر خارجه سوریه به همراه سفیر سوریه در اتریش باحضور در سفارت این دفتر را امضا کردند.

همچنین سفرای فلسطین، ژاپن، کویت، چین، قرقیزستان، روسیه، عربستان سعودی، ترکمنستان، اردن، مصر، عراق، بلاروس، نماینده سفارت پرو و نماینده اقلیم کردستان عراق در اتریش در سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین حضور پیدا کرده و با ابراز همدردی و تسلیت با دولت و ملت ایران  دفتر یادبود شهدا را امضا کردند.

دفتر یادبود در این سفارت از صبح روز چهارشنبه تا روز جمعه ادامه دارد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گشایش دفتر یادبود شهادت رییس جمهور و همراهان در سفارت ایران در اتریش" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گشایش دفتر یادبود شهادت رییس جمهور و همراهان در سفارت ایران در اتریش"، کلیک کنید.