وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده؛ هوای تهران شنبه و یکشنبه چه‌طور است؟

وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده؛ هوای تهران شنبه و یکشنبه چه‌طور است؟

به گزارش نکستونز،صادق ضیاییان درباره شرایط جوی اظهار کرد: دامنه‌ها و ارتفاعات شرق و جنوب‌شرق لرستان، نوار شرقی خوزستان، شمال چهارمحال و بختیاری، جنوب کرمان و همچنین برخی مناطق هرمزگان و فارس، از جمعه‌ تا یکشنبه (۲ تا ۴ شهریور) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، رگبار باران، گاهی با آذرخش و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نکستونز وی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۵ و ۶ شهریور) آسمان بیشتر مناطق کشور صاف خواهد بود. 

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی ۵ روز آینده گفت: طی پنج روز آینده، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی دور از انتظار نیست. همچنین طی این مدت، در برخی نقاط شمال‌شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، در بعضی ساعات وزش باد شدید، در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان ادامه داد: روز دوشنبه (۵ شهریور) در غرب و جنوب‌غرب کشور وزش باد شدید، در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ می‌دهد.

وی درباره شرایط جوی تهران گفت: آسمان فردای تهران، شنبه، ۳ شهریور، کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد، با حداکثر و حداقل دمای ۳۷ و ۱۹ درجه سانتیگراد و همچنین روز یکشنبه، ۴ شهریور، کمی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد، با حداکثر و حداقل دمای ۳۶ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی توضیح داد: اهواز با ۴۸ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین مرکز استان طی ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

۲۳۳۲۳۳

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده؛ هوای تهران شنبه و یکشنبه چه‌طور است؟" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت آب‌وهوا طی روزهای آینده؛ هوای تهران شنبه و یکشنبه چه‌طور است؟"، کلیک کنید.