واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین

واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین

گروه اندیشه: الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی، و صاحب امتیاز و مدیرمسیول روزنامه اعتماد به برخی حواشی و دروغ پردازی ها پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری نکستونز به نقل از اعتماد آنلاین، الیاس حضرتی تاکید کرد: در چند روز گذشته صفحه ای تلگرامی با عنوان «خیانت خواص» مطلبی سراسر کذب را با گفت وگوی (انجام نشده) اینجانب (الیاس حضرتی) و جناب آقای دکتر محمدمهدی مجاهدی در خصوص بیانیه 110 نفر منتشر کرده است. ضمن تکذیب اصل و فرع این مطلب سراسر دروغ، تاکید دارم که سالهاست توفیق زیارت و حتی گفت وگوی تلفنی با ایشان را نداشتم. اگر چه در طول همین ایام، آرا و اندیشه های ایشان را در نشریات و رسانه ها دنبال می نمودم. بنابراین آنچه مشخص است دروغ پردازی جاعلان این خبر و نیت ناپاکشان است.

216216

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واکنش مدیرمسیول روزنامه اعتماد به یک مطلب دروغین"، کلیک کنید.