هشدار مقامات سازمان های امدادی درباره وقوع قحطی در غزه با ادامه عملیات رفح

هشدار مقامات سازمان های امدادی درباره وقوع قحطی در غزه با ادامه عملیات رفح

نیویورک تایمز به نقل از مقامات سازمان های امدادی و بهداشتی بین المللی نوشت: با ادامه حمله اسراییل به رفح، گرسنگی در غزه تشدید می شود.

به گزارش نکستونز، این روزنامه به نقل از مقامات سازمان های امدادی و بهداشتی بین المللی ادامه داد: ما انتظار قحطی در غزه را در این ماه داریم، مگر اینکه اسراییل محدودیت های خود را برای کمک های بشردوستانه لغو کند.

این مقامات افزودند: قحطی در غزه پیش بینی می شود مگر اینکه جنگ متوقف و خدمات حیاتی از سر گرفته شود. ما نباید منتظر اعلام قحطی برای کمک به غزه باشیم زیرا دیگر دیر خواهد شد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار مقامات سازمان های امدادی درباره وقوع قحطی در غزه با ادامه عملیات رفح" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار مقامات سازمان های امدادی درباره وقوع قحطی در غزه با ادامه عملیات رفح"، کلیک کنید.