نشست سازمان ملل برای احترام به شهید رییسی برگزار شد

نشست سازمان ملل برای احترام به شهید رییسی برگزار شد

نشست اختصاصی ادای احترام به رییس جمهور شهید ایران عصر امروز پنجشنبه به وقت تهران در محل سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، نشست اختصاصی ادای احترام به رییس جمهور شهید ایران عصر امروز پنجشنبه به وقت تهران در محل سازمان ملل در نیویورک برگزار شد.

نماینده آفریقای جنوبی که دبیر این دوره از نشست بود در سخنانی اظهار کرد: رییسی در قلب ها و ذهن های ما که همچنان در تلاش برای تحقق ایده آل های وی هستند، زنده خواهد بود. ما بار دیگر مراتب تسلیت عمیق خود را به مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران برای این فقدان عرض می کنیم و امیدواریم که روح وی در آرامش به سر ببرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست سازمان ملل برای احترام به شهید رییسی برگزار شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست سازمان ملل برای احترام به شهید رییسی برگزار شد"، کلیک کنید.