نجاتگران و درجه‌داران ایثار هلال احمر استخدام می‌شوند

نجاتگران و درجه‌داران ایثار هلال احمر استخدام می‌شوند

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: نجاتگران و درجه‌داران ایثار هلال احمر به‌زودی استخدام می‌شوند.

پیرحسین کولیوند در گفت وگو با نکستونز درباره ساماندهی نیروهای داوطلب گفت: بیشتر امدادگران جمعیت هلال احمر، همانگونه که از اسمشان مشخص است، داوطلب هستند اما برای ساماندهی نیروهای نجاتگر و درجه داران ایثار اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر فاز اول انجام شده و تعدادی از این عزیزان استخدام شده‌اند. در فاز بعدی نیز، همه این عزیزان استخدام می‌شوند و از شرایط حقوق و بیمه بهره‌مند خواهند شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: البته باید به این نکته توجه داشت که همه داوطلبان ما که در عملیات ها حضور دارند، بیمه هستند و از این منظر مشکل خاصی وجود ندارد.

کولیوند گفت: فاز بعدی استخدام ها به زودی انجام می شود وشرایط کاری این عزیزان بهبود پیدا می‌کند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نجاتگران و درجه‌داران ایثار هلال احمر استخدام می‌شوند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نجاتگران و درجه‌داران ایثار هلال احمر استخدام می‌شوند"، کلیک کنید.