مقامات اقلیم کردستان با تبریک به پزشکیان: مشتاقانه منتظر تعمیق همکاری با ایران هستیم

مقامات اقلیم کردستان با تبریک به پزشکیان: مشتاقانه منتظر تعمیق همکاری با ایران هستیم

به گزارش نکستونز از نکستونز، «نچیروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس خطاب به «مسعود پزشکیان» نهمین رئیس‌جمهور ایران گفت: به آقای مسعود پزشکیان برگزیده شدنشان را به عنوان رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم. ما مشتاقانه، منتظر توسعه روابط دوستانه دیرینه و تداوم همکاری مشترک با تهران هستیم.

شبکه روداو با انتشار این مطلب گزارش داد: «مسرور بارزانی» نخست‌وزیر اقلیم کردستان نیز گفت که «ایران همسایه‌ای مهم برای اقلیم کردستان و عراق است. ما مشتاقانه منتظر تعمیق همکاری مبتنی بر روابط همسایگی خوب و احترام ۲ جانبه هستیم.»

مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیروز و به عنوان رئیس جمهور منتخب، برگزیده شد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقامات اقلیم کردستان با تبریک به پزشکیان: مشتاقانه منتظر تعمیق همکاری با ایران هستیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقامات اقلیم کردستان با تبریک به پزشکیان: مشتاقانه منتظر تعمیق همکاری با ایران هستیم"، کلیک کنید.