مردم با مشارکت حماسه ساز نقشه های دشمنان را خنثی می کنند

مردم با مشارکت حماسه ساز نقشه های دشمنان را خنثی می کنند

به گزارش خبرنگار نکستونز، غلامحسین عماری ظهر دوشنبه در جمع اعضای شعب انتخابات شامل نمایندگان فرماندار، بخشدار، هیات های نظارت و بازرسین با اشاره به نقشه های دشمنان در مایوس کردن مردم، حضور مردم را مایه یاس و ناامیدی دشمنان خواند.

وی ادامه داد: همانند سنوات گذشته این بار نیز مردم حماسه ساز همانند روز 22 بهمن که با وجود دسیسه ها حضوری پر رنگ داشتند باز حماسه سازی خواهند کرد و ثابت خواهند کرد که پای انقلاب و دستاوردهای ان خواهند ماند.

فرماندار ارومیه با اشاره به برگزاری انتخابات متعدد از ابتدای انقلاب تا به حال همه این انتخابات را توفیق برای نظام و مشارکت در امورات برگزاری ان را توفیق مضاعفی برای مجریان آن دانست.

عماری همچنین خواستار تمرکز و دقت توسط مجریان برگزاری انتخابات شد و افزود: قبل از برگزاری، با شناسایی محل اخذ رای و با معارفه اعضای صندوق و تحویل اقلام، صندوق رای و تعرفه ها و … از قبل نواقص و مشکلات احتمالی را شناسایی و مدیریت کنید.

رییس ستاد انتخابات و فرماندار ارومیه با اشاره به اینکه بیش از 12 نفر عوامل اجرایی نظارتی و امنیتی انتخابات در ارومیه این حماسه ملی را برگزار می کنند گفت: امنیت، سلامت مشارکت و رقابت چهار راهبرد مهم رهبر معظم انقلاب در این انتخابات است که باید مورد توجه همه عوامل انتخاباتی قرار گیرد.

جعفر پروال رییس هیات نظارت بر انتخابات ارومیه نیز در این همایش با تاکید بر اینکه 2 هزار 350 نفر از عوامل نظارتی در این انتخابات نقش نظارتی خود را ایفا می کنند گفت: اگر انتخابات سالمی برگزار شود مجلس سالمی نیز شکل می گیرد و اگر مجلس سالم باشد قوانین مترقی نیز مصوب شده و توطیه های دشمنان نقش برآب می شود.

این همایش انتخاباتی عصر امروز دوشنبه نیز برای عوامل هیات های اجرایی و نظارت شهرستان ارومیه در تالار وحدت این شهر برگزار می شود که در آن آخرین تذکرات انتخاباتی به آنها ارایه می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مردم با مشارکت حماسه ساز نقشه های دشمنان را خنثی می کنند" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مردم با مشارکت حماسه ساز نقشه های دشمنان را خنثی می کنند"، کلیک کنید.