ماموریت رضا اسدی مقابل تیم سابق

ماموریت رضا اسدی مقابل تیم سابق

به گزارش خبرگزاری نکستونز؛ رضا اسدی که سابقه پوشیدن پیراهن قرمز تراکتور را در کارنامه اش دارد، برای بازی فردای سپاهان برابر تیم سابقش این شانس را دارد که رکورد گلزنی در این دیدار را بهبود ببخشد.

در تاریخ رویارویی های تراکتور و سپاهان، ابراهیم توره بازیکن قدیمی سپاهان با 4 بار گلزنی برابر تراکتور، گلزن برتر این دیدار محسوب می شود. این درحالی است که عمادرضا مهاجم قدیمی و عراقی سپاهان با 3 گل در رده دوم گلزنان برتر در این بازی ایستاده است. پس از این دو بازیکن خارجی سپاهان، رضا اسدی ومهدی شریفی که هر دو سابقه بازی در هر دو تیم را دارند هم در این دیدار سه بار موفق به گلزنی شده اند.

با توجه به این رده بندی و حضور رضا اسدی در ترکیب اصلی سپاهان، بازیکن سابق تراکتور در صورت گلزنی در بازی فردا، می تواند به رکورد ابراهیم توره مهاجم سابق سپاهان دست پیدا کند و در این زمینه نامش را بیش از پیش برسرزبان ها بیاندازد.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماموریت رضا اسدی مقابل تیم سابق" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماموریت رضا اسدی مقابل تیم سابق"، کلیک کنید.