لزوم توجه رییس جمهور آینده به موضوع کاهش تصادفات جاده‌ای

لزوم توجه رییس جمهور آینده به موضوع کاهش تصادفات جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری نکستونز، سردار سید تیمور حسینی به همراه جمعی از رؤسا و معاونان پلیس راهور فراجا در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رأی خود را به صندوق انداخت.

حسینی پس از انداختن رأی خود به صندوق ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور آینده توجه ویژه‌ای به موضوع ترافیک و کاهش قربانیان و خسارات جانی و مالی ناشی از تصادفات داشته باشد و در نهایت نیز با وفاق و اجماع ملی بتواند کشور را به سمت تحقق اهداف عالی و برنامه‌های توسعه هدایت کند.

مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، از ساعت هشت صبح امروز با رقابت میان آقایان مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در سراسر کشور آغاز شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم توجه رییس جمهور آینده به موضوع کاهش تصادفات جاده‌ای" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم توجه رییس جمهور آینده به موضوع کاهش تصادفات جاده‌ای"، کلیک کنید.