عیادت رییسی از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس

عیادت رییسی از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس

رییس جمهور عصر امروز – سه شنبه – به مناسب فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، با حضور از پیش اعلام نشده در یکی از بیمارستان های تهران، از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

به گزارش نکستونز، رییس جمهور در عیادت از جانبازان 10 تا 70 درصد دوران دفاع مقدس، ضمن اطلاع از روند درمان آنان، چگونگی ارایه خدمات درمانی و بیمارستانی به این جانبازان را نیز جویا شد.

رییسی همچنین در گفت وگویی کوتاه با پزشکان، پرستاران و کادر خدماتی بخش جانبازان این بیمارستان از زحمات و تلاش های آنان برای ارایه خدمات به جانبازان دفاع مقدس قدردانی کرد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عیادت رییسی از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عیادت رییسی از تعدادی از جانبازان دفاع مقدس"، کلیک کنید.