عکس| تغییر چهره شیده معاونی خانم مجری دهه شصت

آفتاب نیوز :

سال های دهه شصت و دهه هفتاد تلویزیون نقش مهمی در سرگرمی مردم به خصوص کودکان داشت. مجریان خانم آن روز ها که الان در بازنشستگی به سر می برند و تنها از طریق فضای مجازی با کودکان آن موقع در ارتباط هستند در خاطراتمان باقی مانده اند.

بچه های دهه شصت هرگز مجریان برنامه های کودک و نوجوان سال های خوب زندگیشان را فراموش نمی کنند. یکی از مجریان خوب ان سال ها این روز ها با حضور در فضای مجازی باعث زنده شدن خاطراتمان شده است.

شیده معاونی متولد مردادماه 1351 در تهران است. در خیابان پانزده خرداد حوالی ایستگاه رادیو به دنیا آمد. فعالیت هنری خود را در سال 1359 شروع کرد. در کارنامه او می توان به گویندگی در برنامه های رادیویی و تلویزیونی به شکل حرفه ای اشاره کرد. او کارش را با برنامه بچه های انقلاب شروع کرد و از سال 1371 همزمان با رادیو مجری گروه کودک شبکه یک شد.

عکس| تغییر چهره شیده معاونی خانم مجری دهه شصت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس| تغییر چهره شیده معاونی خانم مجری دهه شصت" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس| تغییر چهره شیده معاونی خانم مجری دهه شصت"، کلیک کنید.