صدور 75 هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در خوزستان

صدور 75 هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در خوزستان

نکستونز/خوزستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از صدور بیش از 75 هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در استان خبر داد.

فواد غزیعلی در گفت و گو با نکستونز با اشاره به صدور 75 هزار و 950 برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در استان اظهار کرد: 67 هزار و 238 ناوگان سنگین و نیمه سنگین با مراجعه به مراکز معاینه فنی در مرحله اول قبول شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین 8712 دستگاه ناوگان سنگین و نیمه سنگین پس از اصلاح عیب قبول شدند که در مقایسه با سال قبل 3 درصد کاهش را نشان می دهد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با اشاره به قبول نشدن 10 هزار و 721 دستگاه ناوگان نیز در مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین، بیان کرد: در مراکز معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین، کیفیت آج لاستیک ها، شیشه ها، آینه ها، کمربند ایمنی، چراغ ها، کپسول آتش نشانی، موارد ایمنی داخل خودرو و آزمون های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ ها، تست آلایندگی و تست نور مورد بررسی قرار می گیرد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور 75 هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور 75 هزار برگه معاینه فنی ناوگان سنگین و نیمه سنگین در خوزستان"، کلیک کنید.