سوالات مهم که باید درمورد یخچال قنادی و ویترین ها بدانید

10 سوال کلیدی درباره یخچال قنادی که باید بدانید

1. ابعاد یخچال قنادی چقدر است؟

یخچال قنادی ایران استیل کلد در ابعاد مختلف 140، 150 و 2 متری تولید می شود. ابعاد یخچال به صورت سفارشی نیز قابل ارائه است.

2. دمای ویترین قنادی برای نگهداری شیرینی و کیک ها چقدر باید باشد؟

نگهداری صحیح و مناسب شیرینی و کیک در یخچال قنادی از اهمیت بالایی برخوردار است. دمای یخچال باید به گونه ای تنظیم شود که ضمن حفظ کیفیت محصولات، از رشد میکروارگانیسم ها و فساد زودرس جلوگیری کند. 

3. دمای مناسب یخچال برای نگهداری شیرینی

شیرینی ها به دلیل داشتن رطوبت و قند بالا، مستعد فاسد شدن هستند. دمای ایده آل یخچال برای شیرینی بین 2 تا 4 درجه سانتیگراد است. این دما از رشد باکتری ها و کپک جلوگیری می کند و باعث می شود شیرینی ها تا 3 روز بدون افت کیفیت نگهداری شوند.

4. دمای مناسب یخچال برای نگهداری کیک

کیک ها نیز به دلیل داشتن مواد پروتئینی و چربی در معرض فساد هستند. دمای مناسب برای نگهداری کیک بین 4 تا 6 درجه سانتیگراد می باشد. این دما از رشد میکروارگانیسم ها جلوگیری می کند و باعث می شود کیک ها تا 5 روز بدون افت کیفیت نگهداری شوند.
یخچال قنادی و شیرینی

5. نکات مهم در تنظیم دمای یخچال قنادی

به طور مرتب دمای یخچال را چک کنید تا از تنظیم صحیح آن اطمینان حاصل کنید.
از باز و بسته کردن مکرر درب یخچال خودداری کنید تا از افزایش دمای داخلی جلوگیری شود.
محصولات را به طور مرتب بررسی کنید و در صورت مشاهده فساد و تغییر رنگ آنها را دور بریزید.
یخچال را به طور مرتب تمیز و ضدعفونی کنید تا از انتقال آلودگی به محصولات جلوگیری شود.
با رعایت این نکات و تنظیم دمای مناسب یخچال، می توان از کیفیت و ماندگاری بیشتر شیرینی ها و کیک ها در قنادی ها اطمینان حاصل کرد.

6. قیمت یخچال قنادی چگونه محاسبه می شود؟

با توجه به نوسانات بازار، برای اطلاع از قیمت دقیق با شماره های درج شده در متن تماس بگیرید.

لیست قیمت یخچال قنادی 

قیمت یخچال قنادی و ویترین شیرینی به ابعاد و نوع آن بستگی دارد. ابعاد یخچال قنادی متغیر و سفارشی می باشد و مشتریان می توانند ابعاد و متراژ مورد نظر خود را سفارش دهند. ابعاد استاندارد دستگاه ها با طول یک متر، یک و نیم متر، و دو متر با ارتفاع یک و نیم متر و عمق استاندارد 70 سانتی متر ساخته می شوند.
یخچال شیرینی فروشی

7. مشخصات فنی

یخچال مخصوص نگهداری کیک

ابعاد 200*82*160 سانتی متر
جنس بدنه اسکلت کامل پروفیل آهن
عایق بندی تزریق فوم
قدرت کمپرسور 3/4secop
جنس شیشه دوجداره گازدار
سیستم درب کشویی جدید و بسیار با کیفیت و بادوام
رادیات یخچال امکان قرارگیری در کناره ها و سقف ویترین قنادی وجود دارد.
 ابعاد و کمپرسور به درخواست مشتری امکان نصب موتور وجود دارد و امکان درج لوگو و استیکر به درخواست مشتری ویترین قنادی دو متری    
مجموعه  تخصصی ایران استیل کلد پیشرو در تولید انواع یخچال و ویترین قنادی می‌باشد، تمام یخچال های قنادی این مجموعه با بهترین متریال و باکیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار تولید و عرضه می‌شوند.

8. یخچال قنادی (یخچال کیک و شیرینی) چیست؟

از مهم ترین و تاثیر گذار ترین تجهیزات دکوراسیون قنادی ها یخچال و ویترین قنادی می باشد. یخچال ویترینی قنادی جهت نگهداری کیک ها و شیرینی های شما مورد استفاده قرار می گیرد و به علت اینکه بدنه قنادی با تزریق فوم پلی یورتان عایق شده است با تثبیت دما و رطوبت از خشک شدن و کهنه شدن محصولات شما جلوگیری می کند، و آن ها را تازه نگه می دارد و کیفیت اولیه محصولات را حفظ می کند.
این یخچال علاوه بر زیبایی باید بازدهی بالایی نیز داشته باشد. هم چنین رنگ و طرح دستگاه نیز باید به گونه ای باشد که محیط قنادی شما را جذاب تر و چشم نوازتر کند.

9. ویژگی های یخچال شیرینی

 یخچال ها با ورق های مختلف ساخته می شوند. از جمله بدنه گالوانیزه و استیل در رنگ بندی مختلف و چوب. 
انتخاب جنس و رنگ بدنه نسبت به دکوراسیون شما می باشد. همچنین مشتریان عزیز می توانند مشاوره رایگان نیز در این مورد از کارشناسان ایران استیل دریافت کنند.

10. ویژگی های یخچال شو کیک

در یخچال شو کیک کمپرسورهای کم مصرف استفاده می‌شود و قابلیت تنظیم دما دارد و دمای داخلی بالای صفر می باشد.
یخچال های قنادی دارای موتور می باشند و ویترین های قنادی بدون موتور هستند. یخچال قنادی جهت نگهداری انواع شیرینی تر، کیک و دسر کاربرد دارد و ویترین قنادی که با عنوان ویترین خشک نیز نام برده می شود برای نگهداری شیرینی خشک و نان فانتزی می باشد. یخچال و ویترین قنادی علاوه بر شیرینی فروشی ها در فروشگاه های نان فانتزی، کافی شاپ ها، کافه ها و کافه بارهای دیگر مشاغل کاربرد دارد. شما می توانید ست یخچال و ویترین خود را همراه با میز ترازو نیز سفارش دهید. ابعاد استاندارد میز ترازو (1*1 و 1*1.5) می باشد.

انواع محصولات درجه یک قابل تولید در ایران استیل کلد

این نوع یخچال ها به دلیل کوچک بودن ابعاد به یخچال قنادی کوچک یا شو کیک معروف هستند، که برای نگهداری کیک و یا نان های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرند. به آن ها میز نیز گفته می شود. 
یخچال و ویترین کیک و شیرینی
یخچال شو کیک قنادی
ست ویترین و یخچال قنادی
ویترین نان فانتزی
یخچال ایستاده دکوری
فیریزر ایستاده مخصوص نگهداری پلیمبر و بستنی
میزکار تمام استیل کارگاهی
سرد خانه ثابت و متحرک  زیر صفر و بالایی صفر 
جهت سفارش و خرید مطمئن یخچال های قنادی با کیفیت و مشاوره قبل از خرید، از  مجموعه ایران استیل کلد از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:
تلفن تماس: 
09123359095 
09121323112
آدرس: 
تهران، جاده خاوران، پاکدشت، خاتون آباد، خیابان شهید رجایی، بن بست گلشن 13، پلاک 13
نشانی اینترنتی: 
https://iransteelcold.com/

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوالات مهم که باید درمورد یخچال قنادی و ویترین ها بدانید" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوالات مهم که باید درمورد یخچال قنادی و ویترین ها بدانید"، کلیک کنید.