ساخت خوابگاه های متاهلی معادل یک سوم تاریخ آموزش عالی کشور

سخنگوی وزارت علوم در توییتی اعلام کرد؛

ساخت خوابگاه های متاهلی معادل یک سوم تاریخ آموزش عالی کشور

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد: طی دو سال گذشته 350 واحد خوابگاه متاهلی برای دانشجویان در سراسر کشور ساخته شده که معادل یک سوم کل تاریخ آموزش عالی کشور است.

به گزارش گروه علم و آموزش نکستونز، علی شمسی پور،سخنگوی وزارت علوم در پیام توییتری تحت عنوان «اخبار خوب آموزش عالی در دولت سیزدهم»، برخی اقدامات دولت سیزدهم در این حوزه، از زمان روی کارآمدن تاکنون را برشمرده است.

وی در این پیام همچنین به آغاز عملیات اجرایی ساخت 30 هزار و 566 واحد مسکونی برای استادان و کارکنان دانشگاه های کشور و آغاز عملیات ساخت 5800 واحد خوابگاه متاهلی در دانشگاه های سراسر کشور به عنوان دیگر دستاورد های دولت در حوزه آموزش عالی اشاره می کند.
ساخت خوابگاه های متاهلی معادل یک سوم تاریخ آموزش عالی کشور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت خوابگاه های متاهلی معادل یک سوم تاریخ آموزش عالی کشور" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت خوابگاه های متاهلی معادل یک سوم تاریخ آموزش عالی کشور"، کلیک کنید.