رییس جمهور وارد خوزستان شد

رییس جمهور وارد خوزستان شد

به گزارش خبرنگار نکستونز، سید ابراهیم رییسی برای هشتمین بار دقایقی پیش به همراه جمعی از اعضای دولت سیزدهم وارد استان خوزستان شدند.

سید ابراهیم رییسی امروز از طریق فرودگاه دزفول، برای هشتمین بار وارد خوزستان شد.

رییس جمهور در این سفر کارخانه پاک چوب شوش را به بهره برداری می رساند.

این هشتمین سفر آیت الله رییسی به استان خوزستان از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون است و قرار است رییس جمهور در این سفر علاوه بر افتتاح رسمی چندین پروژه و طرح های اقتصادی و عمرانی، با مردم برخی شهرهای استان نیز دیدار کند.

آیین رسمی استقبال از رییس جمهور با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان در فرودگاه دزفول برگزار شد.

وزرای نفت، جهاد، نیرو و صمت رییس جمهور را در سفر به استان خوزستان همراهی می کنند.

رییس جمهور قرار است امروز جمعه 18 اسفند در این در سفر کاری به استان خوزستان در آیین بهره برداری از میادین نفتی سپهر و جفیر، بهره برداری از کارخانه فولاد زمزم 3 و طرح های فولادی بخش خصوصی از جمله فولاد آتیه در اهواز، افتتاح طرح میان مدت غدیر به منظور آبرسانی به 26 شهر و 1000 روستای استان خوزستان، افتتاح تصفیه خانه شهرهای شوشتر، اندیمشک، مسجدسلیمان و دارخوین، بهره برداری از طرح میان مدت آبرسانی به شهرهای دزفول، لالی، شوشتر و اندیمشک حضور یابد.

همچنین قرار است در این سفر، عملیات اجرایی طرح آب فدک به منظور آبرسانی به شمال شرق خوزستان و شهرهای ایذه، باغملک، قلعه تل، میداوود، صیدون، رامهرمز و هفتکل و 690 روستا آغاز و از طرح آبرسانی و پایدارسازی آب پایانه های شلمچه و چذابه و بیش از 1700 روستا نیز بهره برداری شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهور وارد خوزستان شد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهور وارد خوزستان شد"، کلیک کنید.