رییس جدید آکادمی استقلال، پرسپولیسی است؟

آفتاب نیوز :

محمدحسین ضیایی بازیکن سابق فوتبال به عنوان رییس آکادمی استقلال انتخاب شد.

او با تایید این خبر اظهار کرد: جلساتی را با مسیولان استقلال برگزار کرده ایم و ان شاءالله تمام شده است. چند روز کار شخصی دارم و از اواسط هفته آینده استارت کار را خواهیم زد.

ضیایی درباره انتخاب مربیان رده های پایه افزود: هنوز سرکار نرفته و فقط تلفنی صحبت کرده ام و حکم مسیولیت آکادمی هم برایم زده شده است. تلاش می کنیم هم به فوتبال کمک کنیم و هم به استقلال. اگر در توانمان باشد چند بازیکن با استعداد را فصل آینده به بزرگسالان خواهیم داد.

رییس جدید آکادمی استقلال در واکنش به این که گفته می شود پرسپولیسی است با بیان این که مردم می توانند هر نظری داشته باشند، بدهند، گفت: در جوانان و حتی بزرگسالان استقلال هم بازی کرده ام. هر کسی می تواند بگوید شما آدم خوبی هستی یا نه، اگر قرار باشد با نظر مردم زندگی کنید، باید با نظر 60، 70 میلیون نفر زندگی کنید. شما باید اصول خودتان را داشته باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جدید آکادمی استقلال، پرسپولیسی است؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جدید آکادمی استقلال، پرسپولیسی است؟"، کلیک کنید.