رویکرد جدید آموزش و پرورش در فعالیت های هنری دانش آموزان

رویکرد جدید آموزش و پرورش در فعالیت های هنری دانش آموزان

وزیر آموزش و پرورش یکی از مهمترین تحولات در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارتخانه متبوعش را رویکرد جدید در حوزه سرود تیاتر و فعالیت های هنری دانش آموزان دانست و گفت: در اکثر تجمعات فرهنگی راهپیمایی ها و مناسبات مختلف، تولیدات وزارت آموزش و پرورش مثل سرود نسل آرمانی و … را می شنوید.

به گزارش نکستونز، رضا مرادصحرایی در صفحه ویراستی اش نوشت: یکی از مهمترین تحولات در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش رویکردی جدید در حوزه سرود تیاتر و فعالیت های هنری دانش آموزان است به طوری که در اکثر تجمعات فرهنگی راهپیمایی ها و مناسبات مختلف … شما تولیدات وزارت آموزش و پرورش مثل سرود نسل آرمانی و … را می شنوید.

وی در ادامه نوشته است: در این راستا امسال 160 هزار و 679 دانش آموز یعنی حدود 8033 گروه سرود مدرسه ای از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی هنری فردا بخش سرود شرکت کرده اند و در پویش های بازخوانی سرود نسل آرمانی، یکصدا ایران و قله های روشن بطور میانگین در هر پویش حدود 2000 فیلم از کل کشور دریافت شده است.

وی در پایان نیز آورده است: در نماز عید سعید فطر و در محضر رهبر معظم انقلاب نیز گروه سرود دانش آموزی اجرا دارند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویکرد جدید آموزش و پرورش در فعالیت های هنری دانش آموزان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویکرد جدید آموزش و پرورش در فعالیت های هنری دانش آموزان"، کلیک کنید.