رایزنی سفیر جدید ایران در برزیل با امیرعبداللهیان

رایزنی سفیر جدید ایران در برزیل با امیرعبداللهیان

به گزارش نکستونز، «حسین امیرعبداللهیان» نیز در این دیدار روابط جمهوری اسلامی ایران و برزیل در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، همکاری های بین المللی و به طور ویژه در حوزه همکاری ها در بریکس را حایز اهمیت دانست و بر ضرورت توسعه و تحکیم بیش از پیش مناسبات در زمینه های متنوع همکاری ها تاکید کرد.

نکونام پیش از این در سمت های معاون سخنگو و مدیرکل اطلاع رسانی و امور سخنگویی، معاون اداره کل اطلاعات و مطبوعات، رییس اداره بولتن سیاسی، معاون اداره بولتن سیاسی، و مجموعه های اقتصادی کشور در داخل و مسیولیت های سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در مونیخ( ایالت های جنوبی آلمان) و سرکنسول کشورمان در هنگ کنگ و ماکایو خدمت کرده است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رایزنی سفیر جدید ایران در برزیل با امیرعبداللهیان" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رایزنی سفیر جدید ایران در برزیل با امیرعبداللهیان"، کلیک کنید.