دیدار امیر قطر و هنیه درباره تحولات فلسطین و آتش بس غزه

دیدار امیر قطر و هنیه درباره تحولات فلسطین و آتش بس غزه

امیر قطر امروز (دوشنبه) در دیداری با رییس دفتر سیاسی حماس به بررسی تحولات مساله فلسطین و آتش بس در غزه پرداخت و بر اهمیت اتحاد میان گروه های فلسطینی تاکید کرد.

به گزارش نکستونز، به نقل از شبکه خبری الجزیره، دفتر تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر امروز در بیانیه ای اعلام کرد که آل ثانی با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس دیدار کرده و به بررسی تحولات غزه و اراضی اشغالی فلسطین پرداخت.

همچنین این دفتر اعلام کرد که امیر قطر در دیدار خود با هنیه، اقدامات دوحه برای رسیدن به یک توافق آتش بس در غزه را مورد بررسی قرار داد.

طبق این بیانیه، آل ثانی در دیدار با هنیه بر حمایت قطر از ملت فلسطین و مساله آنها و اهمیت اتحاد میان گروه های فلسطینی تاکید کرد.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار امیر قطر و هنیه درباره تحولات فلسطین و آتش بس غزه" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار امیر قطر و هنیه درباره تحولات فلسطین و آتش بس غزه"، کلیک کنید.