خواسته‌های مردم از رئیس‌جمهور آینده چیست؟

خواسته‌های مردم از رئیس‌جمهور آینده چیست؟

خبرگزاری نکستونز – گروه استان‌ها: با نزدیک‌شدن به‌روز جمعه پانزدهم تیرماه و برگزاری دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، تب‌وتاب انتخابات در لرستان هم بیشتر شده است.

در این میان مردم خرم‌آباد از اهمیت شرکت و حضور حداکثری در انتخابات و انتظاراتشان از رئیس‌جمهور آینده گفتند.

نظام ما نیاز به یک پشتوانه مردمی دارد

یک شهروند خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار نکستونز، اظهار داشت: حتماً در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت خواهم کرد.

وی عنوان کرد: نظام ما نیاز به یک پشتوانه مردمی دارد.

نباید نسبت به آینده کشور، خودمان و فرزندانمان بی‌تفاوت باشیم شهروند دیگر خرم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار نکستونز، اظهار داشت: مردم به‌خاطر آینده کشور و همچنین جوانان باید در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: در این راستا همان‌طور که مردم در دور اول انتخابات شرکت کردند، در دوم نیز حضور و مشارکتی حداکثری داشته باشند.

این شهروند خرم‌آبادی در ادامه سخنان خود، تأکید کرد: ما نباید نسبت به آینده کشور، خودمان و فرزندانمان بی‌تفاوت باشیم.

حتماً در انتخابات شرکت می‌کنم

یک فرزند شهید نیز در گفت‌وگو با خبرنگار نکستونز، اظهار داشت: پدر من دین خود را نسبت به انقلاب و نظام ادا کرده است، در این راستا بنده به‌عنوان یک فرزند شهید وظیفه خودم می‌دانم که در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنم.

من چون وطن و مملکت خودم را دوست دارم در انتخابات حتماً شرکت می‌کنم شهروند دیگر خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار نکستونز، اظهار داشت: من چون وطن و مملکت خودم را دوست دارم در انتخابات حتماً شرکت می‌کنم.

وی تأکید کرد: خوشحال هستم که در کشوری زندگی می‌کنم که حق انتخاب دارم و به امید خدا روز جمعه ۱۵ تیرماه حتماً در انتخابات شرکت می‌کنم.

رئیس‌جمهور آینده به وعده‌های خود عمل کند

یک شهروند خرم‌آبادی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار نکستونز، اظهار داشت: در مرحله دوم انتخابات است که سرنوشت کشور مشخص می‌شود، ما باید در تعیین سرنوشت کشورمان سهیم باشیم.

انتظار من از رئیس‌جمهور آینده این بوده که به اقتصاد کشور و ایجاد اشتغال برای جوانان توجه کند وی در ادامه سخنان خود به وعده‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: فردی که در نهایت به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود، باید به وعده‌های خود عمل کند.

این شهروند خرم‌آبادی، اظهار داشت: انتظار من از رئیس‌جمهور آینده این بوده که به اقتصاد کشور و همچنین ایجاد اشتغال برای جوانان توجه کند.

وی تصریح کرد: فردی که می‌خواهد مملکت ما را اداره کند باید هم علم آن را داشته باشد و هم قابلیت و مدیریت لازم را برای این پست مهم داشته باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خواسته‌های مردم از رئیس‌جمهور آینده چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خواسته‌های مردم از رئیس‌جمهور آینده چیست؟"، کلیک کنید.