حمله پهپادهای انتحاری حزب الله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت هلل

حمله پهپادهای انتحاری حزب الله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت هلل

حزب الله اعلام کرد که مقر فرماندهی گردان السهل ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان بیت هلل را با پهپادهای انتحاری هدف قرار  داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، حزب الله لبنان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مقر فرماندهی گردان السهل ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان بیت هلل را با پهپادهای انتحاری هدف قرار  داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

این اطلاعیه می‌افزادی: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین پایگاه برکه ریشا ارتش رژیم اشغالگر را هدف قرار دادند و تلفاتی به آن وارد کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمله پهپادهای انتحاری حزب الله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت هلل" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمله پهپادهای انتحاری حزب الله به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در بیت هلل"، کلیک کنید.