حماس: حمله موشکی یمن به تل‌آویو، پاسخی طبیعی به جنایات اسرائیل بود

حماس: حمله موشکی یمن به تل‌آویو، پاسخی طبیعی به جنایات اسرائیل بود

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد حمله موشکی یمنی‌ها به تل‌آویو، پاسخی طبیعی به جنایات رژیم اشغالگر در منطقه بود.

به گزارش نکستونز، «باسم نعیم» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت‌وگو با وبگاه «العربی الجدید» گفت: «حمله موشکی انصارالله یمن به تل آویو پاسخ طبیعی به جنایات و تجاوزات این رژیم در منطقه و عبور از همه حد و مرزها است.»

باسم نعیم افزود: «آنچه اتفاق افتاد، پیامی بود به همه طرف‌هایی که به امنیت و ثبات منطقه اهمیت می‌دهند مبنی بر اینکه ادامه این جنگ دیوانه وار، امنیت و ثبات کل منطقه را سلب خواهد کرد.»

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز اعلام کرد نیروهای یمنی در عملیات ارتش یک هدف نظامی را در منطقه یافا (تل‌آویو) با موشک بالستیک فراصوت هدف قرار دادند.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حماس: حمله موشکی یمن به تل‌آویو، پاسخی طبیعی به جنایات اسرائیل بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حماس: حمله موشکی یمن به تل‌آویو، پاسخی طبیعی به جنایات اسرائیل بود"، کلیک کنید.