حضور شرکت ارتباطی رایتل به عنوان حامی اصلی در نمایشگاه رسانه

حضور شرکت ارتباطی رایتل به عنوان حامی اصلی در نمایشگاه رسانه

به گزارش بازرگانی نکستونز به نقل ارز روابط عمومی رایتل، با توجه به پررنگ شدن نقش رسانه های برخط، رسانه های اجتماعی، دانش بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه ای، انسان رسانه ها و سامانه ها در حوزه های خبری و اطلاع رسانی طی سال های اخیر، تلاش شده است در این گردهمایی بزرگ علاوه بر مطبوعات به عنوان رسانه مادر، نگاه ویژه ای به این رسانه های نوظهور شود.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور بیش از 600 رسانه و مجموعه های خلاق و دانش بنیان فعال در این حوزه، میزبان اهالی رسانه، فرهنگ و فناوری است. برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه ای نمایشگاه خواهد بود.

غرفه رایتل در این دوره از نمایشگاه به ارایه خدمات ارتباطی و سرویس هایی بر پایه اینترنت و هوشمندسازی می پردازد. این نمایشگاه از 29 بهمن تا 2 اسفند درحال برگزاری است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری نکستونز در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور شرکت ارتباطی رایتل به عنوان حامی اصلی در نمایشگاه رسانه" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور شرکت ارتباطی رایتل به عنوان حامی اصلی در نمایشگاه رسانه"، کلیک کنید.