حضور حداکثری در انتخابات را ترویج کنیم

حضور حداکثری در انتخابات را ترویج کنیم

به گزارش خبرنگار نکستونز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر چهارشنبه در اولین گردهمایی مدیران روحانی استان، اظهار کرد: برای تحول فرهنگی طرحی با برش استانی آماده و پنج کلان مسئله استان ذکر شود و دنبال رفع این مسائل باشیم زیرا ضعف معرفت و باور دینی یکی از مسئله‌های فرهنگی و اعتقادی ماست که اگر باورها و اطلاعات دینی قوی باشد در مقابل بسیاری از آسیب‌های دینی حفظ می‌شویم.

وی یکی از وظایف روحانیت را تقویت باورها و اطلاعات دینی برشمرد و گفت: همچنین تبلیغات سو دشمنان، تبلیغات غلط و ناکارآمدی‌های دستگاه‌ها و فسادهایی که وجود دارد موجب ایجاد یک ذهنیت منفی می‌شود و ما باید این ذهنیت را اصلاحات کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ما دوست داریم که هر جایی که روحانیت در رأس آن تشکیلات قرار دارد یا به‌عنوان نمایندگی حضور دارد در هر دو بخش کارشان بی‌عیب‌ترین و کم‌نقص‌ترین باشد.

امام جمعه ساری تاکید کرد: اکنون که در آستانه انتخابات قرار داریم اصل حضور حداکثری وظیفه ماست و باید آن را ترویج و تبلیغ کنیم.

وی با اعلام اینکه بنده خودم هیچ اظهار نظری نسبت به هیچ نامزدی ندارم و به صورت کلی همه را تشویق می‌کنم، گفت: این روزها طی نشست در قرارگاه فرهنگی با حضور ائمه جماعات استان بر تشویق به مشارکت حداکثری و رفاقت جریان انقلابی تاکید کردم.

آیت الله محمدی آینده جمعیتی ایران را آینده‌ای بسیار بسیار مهم دانست و تصریح کرد: با این روند فراوانی طلاق‌ها، افزایش سن ازدواج، دیر و تک فرزندی و … آینده خوبی نداریم و همه ما باید این مسئله را جدی بگیریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد: اگر جلوی افزایش سقط جنین و آمار بالای سزارین نسبت به معدل جهانی، افزایش تصادفات خیابانی و تلفات جانی، ناباروری ۳میلیون زوج و..‌. را بگیریم افزایش جمعیت چشمگیری خواهیم داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در بحث ناباروری درمان رایگان ضرورت دارد، مشوق‌ها برای ازدواج فرزندآوری باید از روی کاغذ به عمل برسد، طلاق آفت جوانی جمعیت و زاد و ولد است، کار زیاد داریم و باید تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه هفتم تیر ماه مراسم تجلیل از شهدای این روز و اربعین شهدای خدمت در مصلای امام خمینی (ره) ساری برگزار خواهد شد، بر پررنگ بودن حضور روحانیت در مجالس و محافل و راهپیمایی‌ها تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور حداکثری در انتخابات را ترویج کنیم" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور حداکثری در انتخابات را ترویج کنیم"، کلیک کنید.