حبیب بهمنی در اردوی تیم ملی ووشو کرواسی حاضر شد

حبیب بهمنی در اردوی تیم ملی ووشو کرواسی حاضر شد

نکستونز/چهارمحال و بختیاری مربی تیم ملی ووشو کرواسی گفت: در آستانه برگزاری مسابقات قهرمانی اروپا که قرار است ماه آینده انجام شود، ووشوکاران این تیم به تقویت شاخص های فنی خود پرداختند.

حبیب بهمنی در گفت وگو با نکستونز، اظهار کرد: اردوی آمادگی تیم ملی ووشو کرواسی با هدف شرکت در مسابقات قهرمانی قاره اروپا در شهر پولا برگزار شد.

مربی تیم ملی ووشو کرواسی افزود: در این اردو آمادگی که با حضور همه اعضای تیم ملی برگزار شد تمرینات تخصصی انجام گرفت و ووشوکاران به تقویت توانایی های فنی خود پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ووشو کرواسی قرار است با تیم کاملی از ووشوکاران این کشور در بخش ساندا در رقابت های قهرمانی اروپا حاضر شود.

بهمنی خاطرنشان کرد: ناگفته نماند در کنار برپایی اردوی آمادگی تیم ووشو، دو سمینار یکی در کشور کرواسی به صورت بین المللی و دیگری در کشور ایتالیا برای ورزشکاران این کشور برگزار شد که تلاش کردم در این کارگاه آموزشی اصول فنی مبارزات ووشو تکنیک و تاکتیک های تخصصی را به علاقه مندان آموزش دهم.

حبیب بهمنی (زاده 25 دی 1366،جونقان)، ووشوکار و مربی سابق تیم ملی ووشو ساندا ایران، مربی تیم ملی ووشو کرواسی است.

نایب قهرمان مسابقات کاپ جهانی بزرگسالان ایتالیا-2009، عضو سابق تیم ملی ووشو (ساندا) ایران، مربی سابق تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در سال 1398، مدرس سمینارهای بین المللی ووشو و مربی تیم های ملی ووشو کرواسی از سال 2021 از جمله سوابق و افتخارات حبیب بهمنی است.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حبیب بهمنی در اردوی تیم ملی ووشو کرواسی حاضر شد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حبیب بهمنی در اردوی تیم ملی ووشو کرواسی حاضر شد"، کلیک کنید.