جزییات حمله مسلحانه به ایست و بازرسی در ساری

جزییات حمله مسلحانه به ایست و بازرسی در ساری

آفتاب نیوز :

به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران- ساری، فاطمه میرمحمدی اظهار کرد: راس ساعت 2 بامداد دیروز 9 خرداد 1403 سه فرد نقابدار مسلح به ایست و بازرسی محمولات جنگلی «وارد محله ساری» حمله کردند و پس از تیراندازی و ضرب و شتم دو نفر از نگهبانان حاضر از محل متواری شدند. 

وی افزود: با حضور سرپرست و جانشین و تیم عملیاتی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران _ ساری در محل وقوع تیراندازی، بلافاصله هماهنگی های لازم با عوامل انتظامی برای پیگیری موضوع و شناسایی عوامل حمله کننده به نگهبانی مذکور صورت گرفت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات حمله مسلحانه به ایست و بازرسی در ساری" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات حمله مسلحانه به ایست و بازرسی در ساری"، کلیک کنید.