جزییاتی از آزمون ورود به حرفه مهندسان در دانشگاه آزاد میاندوآب

خدایی تشریح کرد؛

جزییاتی از آزمون ورود به حرفه مهندسان در دانشگاه آزاد میاندوآب

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، جزییاتی از آزمون ورود به حرفه مهندسان را که امروز برگزار شد و تا فردا ادامه دارد تشریح کرد.

پیام خدایی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز اعلام کرد که آزمون ورود به حرفه مهندسان با حضور یک هزار و 700 داوطلب جنوب استان آذربایجان غربی به میزبانی واحد میاندوآب در هفت رشته معماری، شهرسازی، عمران، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی، ترافیک و نقشه برداری هم زمان با سراسر کشور در روز های 17 و 18 اسفندماه 1402 در این دانشگاه برگزار می شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به عنوان یکی از بزرگ ترین دانشگاه های جنوب استان و شهرستان با داشتن امکانات آموزشی، ظرفیت های بالقوه و محیطی آرام هرساله به عنوان محل برگزاری آزمون های سازمان سنجش و نیز آزمون ورود به حرفه مهندسان انتخاب می شود و در راستای ایجاد درآمد های غیرشهریه ای برگزاری این آزمون در کنار سایر فعالیت های غیر شهریه ای می تواند محل درآمد مناسب برای دانشگاه باشد.

جزییاتی از آزمون ورود به حرفه مهندسان در دانشگاه آزاد میاندوآب

عضو نظام مهندسی شهرستان میاندوآب و عضو هییت علمی گروه عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به عنوان رابط بین اداره کل مسکن و شهرسازی استان آذربایجان غربی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب هم به خبرنگار نکستونز گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان یکی از مهم ترین آزمون های صنفی و حرفه ای سازمان سنجش کشور است که هر سال در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

کامیار نریمانی فر افزود: برای برگزاری این آزمون تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و در بازرسی های انجام شده از سوی بازرسان اداره کل مسکن و شهرسازی در نحوه برگزاری این آزمون دانشگاه آزاد اسلامی توانسته کارنامه خوبی در سال های گذشته و جاری کسب کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییاتی از آزمون ورود به حرفه مهندسان در دانشگاه آزاد میاندوآب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییاتی از آزمون ورود به حرفه مهندسان در دانشگاه آزاد میاندوآب"، کلیک کنید.