توضیح عنایتی درباره روند آزادی حاجی ایرانی در عربستان 

توضیح عنایتی درباره روند آزادی حاجی ایرانی در عربستان 

سفیر ایران در عربستان توضیحاتی را در مورد روند آزادی محمد خزایی حاجی ایرانی که روز چهارشنبه به کشور بازگشت، ارائه کرد.

به گزارش نکستونز، علیرضا عنایتی شامگاه چهارشنبه و در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «هفته گذشته از دفتر وزیر سعودی تماس گرفتند. گفتند محمد خزایی آزاد خواهد شد. گفتم امیدوارم در این موضوع تسریع شود».

او در ادامه نوشت: «دوشنبه کنسول ما در جده با وی ملاقات کرد و امروز وی به ایران آمد. از زمان بازداشت وی پیگیری‌های متعددی از سوی وزارت خارجه صورت کرفت که فقط اندکی از آن‌ها رسانه‌ای شد.»

«علیرضا محمودی» پیش از این و در گفت‌وگو با نکستونز با اعلام آزادی خزایی، گفت: تلاش‌ها برای آزادی دیگر حاجی بازداشتی ایران در عربستان در جریان است و امیدواریم که او نیز به زودی آزاد شود.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توضیح عنایتی درباره روند آزادی حاجی ایرانی در عربستان " هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توضیح عنایتی درباره روند آزادی حاجی ایرانی در عربستان "، کلیک کنید.