توانمندسازی مدیران مدارس با برگزاری کارگاه آموزشی

توانمندسازی مدیران مدارس با برگزاری کارگاه آموزشی

کارگاه مبانی مدیریت واحد‌های آموزشی با هدف توانمندسازی مدیران مدارس و ارتقای مهارت‌های فردی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندر انزلی کارگاهی با عنوان«مبانی مدیریت واحد‌های آموزشی» ویژه مدیران و معاونان مدارس دولتی و غیرانتفاعی و تمامی مراکز آموزشی شهرستان انزلی را در این واحد دانشگاهی برگزار کرد.

این کارگاه آموزشی با هدف توانمندسازی مدیران مدارس و ارتقای مهارت‌های فردی در راستای افزایش بهره‌وری و ایجاد محیط آموزشیِ باکیفیت برگزار شد.

کریم کیاکجوری، رئیس و استادیار گروه مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی تدریس این کارگاه آموزشی را بر عهده داشت و حدود ۶۰ نفر از رؤسای مراکز آموزشی، مدیران و معاونان مدارس شهرستان در این کارگاه حضور داشتند. 

به گزارش نکستونز، به شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توانمندسازی مدیران مدارس با برگزاری کارگاه آموزشی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توانمندسازی مدیران مدارس با برگزاری کارگاه آموزشی"، کلیک کنید.