تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای نخستین بار در تاریخ ارتباطات کشور، تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد و در سه ماه نخست ۱۴۰۳ به ۱۱,۱۰۵,۶۷۸ مشترک رسید.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، امیر لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار پستی در ویراستی نوشت: «برای نخستین بار در تاریخ ارتباطات کشور، تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد و در سه ماه نخست ۱۴۰۳ به ۱۱,۱۰۵,۶۷۸ مشترک رسید.

امیدوارم با اجرای کامل طرح نهضت اتصال ارتباطات ثابت (بویژه ارتباطات مبتنی بر فیبرنوری)، که از امسال آغاز شد، شاهد رشد ملموس مشترکین پهن‌باند ثابت باشیم.»

 

تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعداد مشترکین پهن‌باند ثابت کشور رکورد زد"، کلیک کنید.