تشکیل هییت رییسه شورای هییات مذهبی استان قزوین در حوزه بانوان

تشکیل هییت رییسه شورای هییات مذهبی استان قزوین در حوزه بانوان

جواد نظری در گفت وگو با خبرنگار نکستونز اظهار کرد: انتخابات اولین دوره شورای هییات مذهبی در حوزه بانوان هم زمان با سراسر کشور در قزوین برگزار شد.

وی با بیان اینکه شورای بانوان و شورای مداحان هییات مذهبی برای اولین بار در سه رده شکل گرفته است، افزود: رده اول نخبگانی است که پیشکسوتان و بزرگان عرصه مداحی و مدیریت هییات حوزه بانوان به صورت استانی با همفکری مدیرکل تبلیغات و تشکل های دینی انتخاب شدند.

مسوول تشکل های دینی تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه در رده دوم مجمع شهرستانی است که از بین فعالین مداحی و مدیران هییات بانوان در شهرستان انتخاب شدند، بیان کرد: از این مجمع با رای اعضا 5 نفر به عنوان شورای مداحان بانوان، مدیران هییات مذهبی و روضه های خانگی بانوان شهرستان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امروز شنبه از میان روسای هییت های شهرستانی، هییت رییسه استان نیز انتخاب و تشکیل شد.

نظری تاکید کرد: با انتخاب اعضا که روسای شورای مداحان بانوان، مدیران هییات مذهبی و روضه های خانگی بانوان شهرستان ها بودند خانم زهره محمدزاده به عنوان رییس، مریم روشن نایب رییس و عشرت صالحی به عنوان دبیر استان انتخاب شدند.

وی در پایان یادآور شد: ساماندهی و نظارت بر عملکرد مداحان و روضه ها و هییات مذهبی بانوان، ارتقا و توانمندسازی این قشر و اعطای مجوز فعالیت برای مداحان و هییات مذهبی بانوان از جمله اهداف تشکیل این شورا است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تشکیل هییت رییسه شورای هییات مذهبی استان قزوین در حوزه بانوان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تشکیل هییت رییسه شورای هییات مذهبی استان قزوین در حوزه بانوان"، کلیک کنید.