بیداری حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است

بیداری حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است

به گزارش خبرنگار نکستونز، حجت‌الاسلام نادر یوسفی مطلق شامگاه دوشنبه در مسجد جامع ولیعصر (عج) شهر شفت ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام سوگواری ماه صفر اظهار کرد: امروزه به برکت خون امام حسین (ع)، نام و قیام آن حضرت و اربعین حسینی در تمام عالم فراگیر و جهانی شده است.

حجت‌الاسلام یوسفی مطلق با بیان اینکه شناخت امام حسین (ع) و یاران باوفایش پیش زمینه شناخت امام زمان (عج) است، گفت: اگر مردم بخواهند امام زمان (عج) را بشناسند باید امام حسین (ع) و یاران با وفایش را بشناسند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شفت با بیان اینکه بیداری حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است، تصریح کرد: یکی از ابعاد کمتر شناخته شده نهضت حسینی، نقش بانوان و به ویژه حضرت زینب کبری (س) در دوران اسارت می‌باشد که از زوایای گوناگون قابل بررسی است.

وی ادامه داد: بدون شک حضرت زینب کبری (س)، از جمله شخصیت‌های تأثیرگذار نهضت عظیم کربلا و یکی از ارکان آن است که در ماندگاری و جاودانی نهضت حسینی، نقشی بی بدیل داشته و به ادای رسالت خود پرداخته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیداری حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیداری حسینی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است"، کلیک کنید.