برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود

برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود

به گزارش خبرنگار نکستونز، محمد حسین ذوالفقاری ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه طبق روال همه ساله جشن نیکوکاری همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز برگزار می شود، ابراز داشت: تاریخ برگزاری این رویداد چهاردهم اسفند ماه مصادف با سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه کار جمع آوری کمک های مردمی توسط مراکز نیکوکاری از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان می کوشیم تا با همراهی خیران و نیکوکاران سفره های نیازمندان را رنگین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه 30 پایگاه جشن نیکوکاری در معابر شهرهای استان برپا می شود، ابراز داشت: خیران استان سمنان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به این پایگاه ها تحویل دهند.

ذوالفقاری ضمن بیان اینکه 160 مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست استان سمنان است، تصریح کرد: این مراکز کمک ها را به دست نیازمندان خواهند رساند.

وی ضمن بیان اینکه هجدهم اسفندماه نیز در میعادگاه نماز جمعه کمک های مردمی جمع آوری می شود، افزود: شهروندان می توانند از طریق درگاه بانکی نیز به شماره کارت مجازی 6037997950030438 بانک ملی یا شماره گیری کد دستوری #023*8877* در این کار خیر سهیم شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری جشن نیکوکاری در 30پایگاه استان سمنان/سفره ها رنگین می شود"، کلیک کنید.