بازی های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می شود

بازی های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می شود

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: بازی های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، سید امیر مهدی علوی درمورد آخرین وضعیت ورزشگاه‌ تختی برای میزبانی از لیگ برتر، اظهار کرد: قرار است فردا مهدی تاج، ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها در این ورزشگاه حضور یافته و شرایط مربوط به میزبانی این ورزشگاه برای میزبانی از فصل جدید لیگ برتر را بررسی کنند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد، گفت: بله‌. این امکان وجود دارد اما نه برای دربی و برخی بازی‌های مهم دیگر‌.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازی های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازی های پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می شود"، کلیک کنید.