بازدید وزیر صمت از خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر

بازدید وزیر صمت از خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر

نکستونز/سیستان و بلوچستان وزیر صنعت، معدن و تجارت در دومین روز از سفر به سیستان و بلوچستان از کارخانه فراگیر بافت بلوچ (شرکت گسترش صنایع بلوچ) بازدید کرد.

به گزارش نکستونز، سید محمد اتابک روز پنجشنبه به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی از روند اجرای کارخانه فراگیر بافت بلوچ (شرکت گسترش صنایع بلوچ) بازدید کرد.

کارخانه بافت بلوچ استعداد ویژه صنعت نساجی در سیستان و بلوچستان است که با هدف ایجاد اشتغال و تامین نیاز بازار منطقه ایجاد شد.

این کارخانه پس از پشت سر گذاشتن مشکلات و توجه ویژه رهبر معظم انقلاب و دولت، اکنون با فعال شدن مجدد بخش های مختلف، توانسته برای حدود ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد کند.

سید محمد اتابک وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح روز چهارشنبه به منظور بازدید از طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری در سفری سه روزه از طریق فرودگاه شهدای زابل به سیستان و بلوچستان وارد شد.

بازید از مرز میلک، شهرک صنعتی رامشار، معدن مس جانجا و آب شیرین‌کن حرمک از برنامه‌های اولین روز سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت در شمال سیستان و بلوچستان بود.

سید محمد اتابک روز پنجشنبه به سمت جنوب سیستان و بلوچستان حرکت و در مسیر از طلای تفتان، کارخانه بافت بلوچ، تاسیسات شیرین سازی آب گیشاب در چابهار بازدید می‌کند، که در نهایت نشست با فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران منطقه آزاد چابهار اتمام دومین روز حضور اتابک در سیستان و بلوچستان خواهد بود.

همچنین نشست با فعالان اقتصادی سیستان و بلوچستان در زاهدان، بازدید از پروژه فولاد مکران چابهار در صبح روز جمعه پایان بخش سفر سه روزه وزیر صنعت، معدن و تجارت به این استان خواهد بود.

پایان خبر نکستونز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید وزیر صمت از خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید وزیر صمت از خط ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر"، کلیک کنید.