بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان

بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان

رییس دانشگاه آزاد اسلامی از ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت های علمی، فناورانه و مهارتی دانش آموزان ایران اسلامی امروز با حضور دکتر طهرانچی افتتاح شد و تا 21 اردیبهشت در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی ادامه دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه محمدعلی نادی معاون علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی امروز 19 اردیبهشت از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان بازدید کردند.

به گزارش نکستونز، در این دوره از جشنواره بیش از 2 هزار و 100 دانش آموز از 26 استان کشور در قالب حدود 700 تیم دانش آموزی شرکت کردند که ان شاءالله در 19 تا 21 اردیبهشت دستاورد های پژوهشی خود را ارایه می کنند. در این دوره از جشنواره حدود 160 تیم از مدارس سما شرکت می کنند. دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی از پیش دبستان تا پیش دانشگاهی در این رویداد شرکت می کنند؛ اما اکثر دانش آموزان شرکت کننده در این دوره مقاطع دبیرستان دوره اول (هفتم، هشتم و نهم) هستند.

دکتر محمد مهدی طهرانچی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد که بازدید از این رویداد برای عموم آزاد است و از همه دانش آموزان و معلمان علاقه مند دعوت به عمل آورد تا از این جشنواره بازدید کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازدید دکتر طهرانچی از ششمین جشنواره فرهیختگان جوان"، کلیک کنید.