اوکراین ناکام بزرگ یورو شد/ بلژیک، اسلواکی و رومانی صعود کردند

اوکراین ناکام بزرگ یورو شد/ بلژیک، اسلواکی و رومانی صعود کردند

به گزارش خبرنگار نکستونز، دور پایانی رقابت های جام ملت های فوتبال اروپا در گروه E امروز چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد و در پایان، تیم های اسلواکی و بلژیک جواز صعود به مرحله یک هشتم نهایی را از آن خود کردند.

در یکی از این دیدارها، تیم های بلژیک و اوکراین به مصاف هم رفتند که در پایان، بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. در دیگر دیدار هم تیم های ملی اسلواکی و رومانی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک به یک خاتمه پیدا کرد.

با این ۲ تساوی شرایط امتیازات در این گروه برابر شد و هر چهار تیم ۴ امتیازی شدند اما رومانی با تفاضل گل یک و ۳ گل زده صدرنشین شد و بلژیک با تفاضل گل یک و ۲ گل زده در رده دوم قرار گرفت تا این دو تیم به عنوان تیم های اول و دوم به یک هشتم نهایی صعود کنند.

اسلواکی هم با تفاضل گل صفر در رده سوم ایستاد و به عنوان یکی از بهترین تیم های سوم، جواز صعود به یک هشتم را به دست آورد. اوکراین بدشانس ترین تیم گروه بود و با ۴ امتیاز در قعر جدول ایستاد و از دور رقابت ها کنار رفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اوکراین ناکام بزرگ یورو شد/ بلژیک، اسلواکی و رومانی صعود کردند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اوکراین ناکام بزرگ یورو شد/ بلژیک، اسلواکی و رومانی صعود کردند"، کلیک کنید.