انتظار برای قهرمانی از استقلال زیاد است/ فشار روی آبی ها مخرب است

انتظار برای قهرمانی از استقلال زیاد است/ فشار روی آبی ها مخرب است

ایمان عالمی در گفت و گو با خبرنگار نکستونز در مورد دیدار استقلال و مس رفسنجان از هفته بیست و دوم لیگ گفت : استقلال در جام حذفی از مس رفسنجان شکست خورد اما این دیدار با جام حذفی متفاوت است و استقلال باید با ارایه یک بازی منطقی به پیروزی دست پیدا کند.

وی ادامه داد: مس هم با آمدن نوید کیا متفاوت بازی می کند و این امر می تواند برای استقلال خطرناک باشد. آبی ها باید منتظر محمد را مهار کنند چون او این روزها فوق العاده بازی می کند و از آمادگی بالایی برخوردار است.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: نوید کیا نمی خواهد دست خالی از تهران برگردد و به دنبال کسب یک امتیاز است. استقلال هم می خواهد سه امتیاز را کسب کند تا هم فاصله خود را با پرسپولیس حفظ کند و هم یک گام به قهرمانی نزدیک شود.

کارشناس فوتبال در پاسخ به این پرسش که چه فاکتورهایی نیاز است تا آبی ها به قهرمانی برسند گفت: اعتقاد دارم استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد ولی فشاری که این چند وقت به این تیم وارد می شود و همه می گویند استقلال باید قهرمان شود می تواند برای آبی ها مخرب باشد.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: تیم نیاز به آرامش دارد و نباید بی دلیل و به اسم قهرمان شدن وارد حاشیه شود. برای رسیدن به قهرمانی تلاش بازیکنان ، حمایت هواداران و پیاده کردن نکات فنی در زمین لازم است اما از همه مهمتر پشتیبانی مدیریت نیاز است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتظار برای قهرمانی از استقلال زیاد است/ فشار روی آبی ها مخرب است" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتظار برای قهرمانی از استقلال زیاد است/ فشار روی آبی ها مخرب است"، کلیک کنید.