امتحانات دانشگاه تهران بدون هیچ تغییری برگزار می شود

امتحانات دانشگاه تهران بدون هیچ تغییری برگزار می شود

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد که امتحانات پایان نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 بدون هیچگونه تغییری برگزار می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : به اطلاع دانشجویان می رساند، امتحانات پایانی نیمسال دوم سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه تهران مطابق با برنامه اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه و بدون هیچگونه تغییری برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه یادآور شده است: امتحانات پایانی نیمسال جاری در دانشگاه تهران با آزمون دروس عمومی از روز پنج شنبه 31 خرداد 1403 آغاز خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امتحانات دانشگاه تهران بدون هیچ تغییری برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امتحانات دانشگاه تهران بدون هیچ تغییری برگزار می شود"، کلیک کنید.