افزایش دمای هوا در شمال کشور 

افزایش دمای هوا در شمال کشور 

آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان افزود: طی پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و شب در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

 وی ادامه داد:سه شنبه و چهارشنبه (۳۰ و ۳۱ مرداد) بارش در این مناطق تشدید می‌شود.

ضیاییان افزود: طی سه روز آینده در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: تا پایان هفته در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش دما خواهیم داشت. 

ضیاییان اضافه کرد: طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور ، برخی نقاط در نواحی مرکزی ، دامنه‌های جنوبی البرز ، غرب و جنوب غرب کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: تا پایان هفته تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد شد.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ مرداد) صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۵ و ۳۶ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳۱ مرداد) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با کمترین و بیشترین دمای ۲۴ و ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا اردبیل با کمینه دمای ۱۲ و ۱۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۸ و ۴۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش دمای هوا در شمال کشور " هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش دمای هوا در شمال کشور "، کلیک کنید.