اسماعیلی‌فر: به تراکتور کمی زمان بدهید

اسماعیلی‌فر: به تراکتور کمی زمان بدهید

آفتاب‌‌نیوز :

دانیال اسماعیلی‌فر مدافع تیم تراکتور در مورد دیدار این تیم با الوکره گفت: اولین بازی ما در یک تورنمنت جدید است. همیشه اولین بازی‌ها در هر جامی سخت است و امیدوارم قدم اول را محکم برداریم. ما میهمان الوکره هستیم و آن‌ها جزو تیم‌های خوب قطر هستند. امیدوارم بازی خوبی باشد و چیزی که می‌خواهیم از این بازی به دست بیاوریم.

وی افزود: به نظرم قطر برنامه خوبی قبل و بعد جام جهانی داشت. وضعیت تیم‌های قطری و اماراتی عالی است و اینجا بهترین جام جهانی تاریخ برگزار شده. یکی از قشنگ‌ترین استادیوم‌های دنیاست و قابل مقایسه با استادیوم ایران نیست و نمی‌شود با ورزشگاه‌های ایران مقایسه کرد.

او ادامه داد: هیچ ایرادی نمی‌شود به این ورزشگاه گرفت و همه شرایط برای یک بازی خوب وجود داست و هیچ بهانه‌ای نیست. امیدوارم یک بازی خوب داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.

دانیال خطاب به هواداران تراکتور عنوان کرد: راه خیلی سختی داریم و درگیر جام‌های مختلفی هستیم. ۷۰-۸۰ درصد تیم تغییر کرده و شرایط تیم جدید است و مربی جدید است. یک مقدار زمان می‌خواهیم و دنبال بهانه و توجیه نیستیم. انتظار از ما زیاد است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسماعیلی‌فر: به تراکتور کمی زمان بدهید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسماعیلی‌فر: به تراکتور کمی زمان بدهید"، کلیک کنید.