از قهرمانان نیروی زمینی ارتش تجلیل شد

با حضور فرمانده نزاجا صورت گرفت؛

از قهرمانان نیروی زمینی ارتش تجلیل شد

دومین همایش تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و ورزیده ترین یگان های نیروی زمینی ارتش در سالن بین المللی صداوسیما برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری نکستونز، دومین همایش تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و ورزیده ترین یگان های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن بین المللی صداوسیما برگزار شد. در این همایش که با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نزاجا برگزار شد از زحمات و اقدامات موثر تعدادی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش در سطح نیروی زمینی ارتش تقدیم و تشکر به عمل آمد.

همچنین با همت و تلاش تربیت بدنی نیروی زمینی در طی چند سال اخیر، بخشی از فعالیت های این بخش از نیروی زمینی ارایه و به افتخارات ورزش نزاجا پرداخته شد. در این همایش بخش ویژه ای برای تقدیر از ورزیده ترین یگان های نیروی زمینی در نظر گرفته شده بود که این یگان ها در ارتقاء و توسعه ورزش در این نیرو موثر بوده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "از قهرمانان نیروی زمینی ارتش تجلیل شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "از قهرمانان نیروی زمینی ارتش تجلیل شد"، کلیک کنید.