ابلاغ تعرفه های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه ها

به گزارش نکستونز ،تعرفه های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رییس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

اکو نگار در گزارشی نوشت:در این ابلاغیه، خطاب به روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه های تحت پوشش ارسال می گردد.

تعرفه های خدمات دارویی ابلاغ شد + جدول افزایش تعرفه نسخه ها

در سال 1403 تعرفه های پزشکی با رشد 35درصدی همراه بوده و این مصوبه به کام جامعه پزشکی چندان خوش نیامده و آن را مطابق با تورم ندانسته اند. درحالی که پزشکان نسبت به درآمدهای خود اعتراض دارند، بیماران هم با اعتراض به هزینه های درمان آن را یک مشکل جدی می دانند. تعرفه خدمات دارویی یکی از مباحثی است که بسیاری از بیماران با انتقاد از آن درخواست حذف آن را داشته اند. حتی در سال گذشته پویش«ممنوعیت دریافت تعرفه خدمات دارویی» راه اندازی شد. بسیاری از بیماران معتقدند که پولی که داروخانه ها بابت نسخه خوانی و راهنمایی بیمار دریافت می کنند زیاد است و تعرفه ها با استانداردها فاصله دارد. از سوی دیگر داروخانه داران معتقدند که هزینه های جای داروخانه ها و تامین هزینه نیروی انسانی باید از این محل تامین شود.

47217

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ابلاغ تعرفه های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ابلاغ تعرفه های خدمات دارویی/ جدول افزایش قیمت نسخه ها"، کلیک کنید.