آغاز تحقیقات قضایی برای شناسایی عاملان قتل یک روحانی در ماهشهر

آغاز تحقیقات قضایی برای شناسایی عاملان قتل یک روحانی در ماهشهر

نکستونز/خوزستان دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از آغاز تحقیقات برای شناسایی عامل یا عوامل قتل یک روحانی در این شهرستان خبر داد.

«مهدی محمدی» گفت: صبح روز شنبه (4 فروردین ماه) به محض کشف جسد معاون حوزه علمیه ماهشهر روبه روی شهرک شهید رجایی این شهرستان، بازپرس این دادسرا در محل حاضر شد و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش نکستونز به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: در همان ساعات اولیه همراه با بررسی صحنه، دستورات قضایی لازم نیز صادر و تحقیقات اولیه آغاز شد.

محمدی با بیان اینکه در صورت شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این قتل، اطلاع رسانی خواهد شد، از رسانه ها خواست برای کمک به کشف حقیقت، از هرگونه گمانه زنی خودداری کنند. 

پایان خبر نکستونز 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز تحقیقات قضایی برای شناسایی عاملان قتل یک روحانی در ماهشهر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز تحقیقات قضایی برای شناسایی عاملان قتل یک روحانی در ماهشهر"، کلیک کنید.