آزادی ۸ ایرانی از زندان قطر

آزادی ۸ ایرانی از زندان قطر

به گزارش نکستونز،بنابر اعلام وزارت دادگستری، ۸ ملوان ایرانی محبوس در زندان‌های قطر آزاد و از طریق فرودگاه شیراز وارد کشور شدند.

ایرنا در خبری نوشت:عسکر جلالیان، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری و رئیس کمیته انتقال محکومین دراین‌باره افزود: این سومین گروه از ملوانان ایرانی هستند که در سال جاری با همکاری وزارت دادگستری و سفارت کشورمان در دوحه، آزاد و به ایران منتقل شده‌اند.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت همکاری‌های حقوقی و قضایی با سایر کشورها در انتقال محکومان اظهار داشت: ملوانان ایرانی عمدتا از ساکنین استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان هستند که به علت عدم آگاهی و یا به دلیل گرفتار شدن در طوفان وارد آب‌های سرزمینی کشورهای همسایه می‌شوند.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آزادی ۸ ایرانی از زندان قطر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آزادی ۸ ایرانی از زندان قطر"، کلیک کنید.